About Contact Privacy Policy Blog

Cara Cara Mandi Yang Baik Untuk Kesihatan Dengan Menggunakan Lemon

Masih ramai yang tidak tahu tentang kebaikan "Lemon" samada yang sudah masak (warna kekuningan) atau yang masih putik ikaitu berwarna hijau.

Mandian lemon amat baik untuk menghapuskan kekotoran serta dapat mencuci bahagian kaki serta kuku, malah lemon juga amat baik disapukan dibahagian kepala untuk menghapuskan kelimumur serta menghilangkan kegatalan kulit kepala.



"Kegatalan dibahagian kulit kepala akan menyebabkan kesuburan rambut menjadi lemah serta mengakibatkan keguguran rambut, oleh itu amat disarankan menggunakan lemon sekurang-kurangnya 2 kali sebulan.

Kebaikan "Lemon" juga boleh menghapuskan masalah kuku ibu jari kaki yang dijangkiti kulat seperti "kuku cekam" atau cebu, setengah tempat memanggil sebagai "kaki sebayan" yang mengeluarkan bau yang busuk.

Seandainya mandian lemon digabungkan dengan mandian seperti SPA yang mana anda boleh lakukan di rumah, seperti menggunakan gel mandian "Lavender" yang berunsur "relaxing" atau produk mandian lain seperti gel "dewberry and bergamot"

Salah satu produk yang popular ialah dari keluaran Jo Malone yang berbuku, ia mengeluarkan aroma yang cukup menyegarkan untuk minda dan aura
 
.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

What is Your Favorite Bath Product

Topic Archive

All substance on this site, including lexicon, thesaurus, writing, topography, and other reference information is for instructive purposes as it were. This data ought not be viewed as entire, breakthrough, and isn't proposed to be utilized as a part of place of a visit, meeting, or guidance of a legitimate, therapeutic, or some other expert.

Blog Cerpen, Compatible view with, Chrome, Firefox, Internet Explorer, Apple and more, as well Best view for Mobile or All type of Tab