About Contact Privacy Policy Blog

Alami Aura Semasa Mandi Dengan Shampoo TRESemme

 

Sebenarnya ada bermacam cara cara mandi yang dapat menaikkan "aura" seseorang, salah satunya dengan menggunakan shampoo TRESemme untuk "all hair type" atau untuk rambut biasa iaitu rambut yang tidak bermasalah.

 


Shampoo ini mengandungi bau yang cukup harum serta terasa dingin selepas cucian, salah satu kelebihan shampoo ini ialah ia tidak mengandungi "Sodium Laureth Sulfate" SLS yang berlebihan seperti syampo harian yang lain.
Shampoo TRESemme Made In UK


SLS ialah satu bahan chemical yang digunakan untuk mencuci lantai, bayangkan jika shampoo yang anda guna terdapat SLS dalam jumlah kuantiti yang banyak? Ia secara tak lansung akan merosakkan kulit kepala anda.

Justeru itu, shampoo ini amat segar jika digunakan terutama bagi kalangan yang aktif, seperti selalu berjogging, terdedah kepada sinaran matahari "UV" yang lama,  serta rasa kepenatan dikepala seperti "stress" gatal, masalah kelimumur. Anda dapat rasakan kedinginan syampo ini semasa mencuci dan selepas bilasan 

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

What is Your Favorite Bath Product

Topic Archive

All substance on this site, including lexicon, thesaurus, writing, topography, and other reference information is for instructive purposes as it were. This data ought not be viewed as entire, breakthrough, and isn't proposed to be utilized as a part of place of a visit, meeting, or guidance of a legitimate, therapeutic, or some other expert.

Blog Cerpen, Compatible view with, Chrome, Firefox, Internet Explorer, Apple and more, as well Best view for Mobile or All type of Tab